duminică, 9 mai 2010

De la Suceava, spre casă, altfel...



Vineri şi sâmbătă am repetat (de două ori chiar) un traseu drag mie încă din copilărie: Suceava - Gura Humorului prin Dărmăneşti - Costâna - Cacica - Vârfu Dealului. Ba vreme bună, ba furtună. Până la urmă, tot am găsit ceva care să merite postat (cred eu...).
Cum spuneam, Vârfu-Dealului:

După vârf, un măr superb.
Spre Gura Humorului.
Muchia Obcinei, în ceaţă.
Turma.
Vedere spre Cacica.
Acelaşi lucru, ajutat de zoom.
Obcina, a doua zi, fără ceaţă.
Costâna.
Costâna
Dărmăneştii, înainte de furtună.
Apropiindu-mă de casă, Vama mi s-a arătat chiar veselă.
La gura Doabrei:
La gura Doabrei, privind spre Molid.
Vama. În fundal, Rarăul, ascuns de nori.
Semne bune...


1 comentarii:

Anonim spunea...

Frumoase poze, abia astept sa pozez si eu frumusetile Bucovinei iarna !

Trimiteți un comentariu